sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Joskus vuonna 2011

En ole jaksanut tehdä kynsiä, joten päätin sitten etsiä teille vanhat kynnet, jotka olen jo aiemmin tehnyt. Tällaiset löysin.



Saitte nyt ainakin jotain silmänruokaa (: Ei tarvitse ihan tyhjää ruutua katsella. Minulla voi tämä postaustahti nyt vähän hidastua, sillä kirjoitan kahta blogia. Mutta yritän postata mahdollisimman usein. Kun vain saisi lakattua kynsiä (: Ystävänpäiväkynnet ainakin ajattelin tehdä ja ystävänpäivähän on 14.2 eli ensi torstaina <3


Ylemmän kuvan päivämäärästä näkee, että nämä on tehty vuonna 2011 joulukuussa. Käytin näihin yhtä Golden Rosen hololakkaa. Ei kovin peittävää ole tuo lakka. Näissäkin on varmasti kaksi kerrosta ja kuultaa vähän. Nail Art -lakoilla tein nuo kuviot. En nyt muista millä nail arteilla tein nuo, mutta ihan kivasti olen nuo saanut aikaan. Ainakin verrattuna siihen, kuinka vähän olin kynsiä tuolloin tehnyt. En ole oikein varma, että milloin aloitin ihan kunnolla kynsiharrastuksen. 

Omistan vieläkin ensimmäisen kynsilakkani (: Äiti osti sen minulle kun välttämättä halusin, joskus 7-vuotiaana. Hän katseli huulipunia ja minä halusin sen tummansinisen kynsilakan, kun minulle tuli siitä mieleen se Titanicin sininen timantti. Lakkasin sillä sitten heti kotona ja ainakin puolet meni sormille. Suutuin ja menin heti pesemään kädet. Suutuin vielä enemmän kun väri ei lähtenytkään käsistä. Onneksi äiti tuli pelastamaan ja otti lakat kynsilakanpoistoaineella (: Pyysin sitten äitiä lakkaamaan kynnet ja oli kivaa katsella niitä valmiina. En kuitenkaan jaksanut odottaa ja hetken päästä ne olivatkin jo rutussa. On aika hauskaa ajatella itseään pienenä ja hupsuna :D No johan riittää tuo tarinointi.

Luulen, että aloitin oikein aktiivisemmin tuon kynsiharrastuksen (siis hamstrasin lakkoja ja tein enemmän kynsiä) varmaankin vuonna 2010. Silloin lakkani ainakin mahtuivat vielä yhteen purkkiin :DD Vaan eipä enää, kun on laatikko jo niitä varten.

No mutta mitäs piditte vuonna 2011 tehdyistä kynsistä? :D
Ja hei, hyvää laskiaissunnuntaita kaikille! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)