torstai 23. elokuuta 2012

Aluslakkani ja muita lakkoja

Aattelin taas vaihteeks kirjottaa normaalilla enkä kursivoidulla tekstillä (:
Joo nyt näytän ne lakat mitkä äitini minulle osti. Niitä on 3 ja kaikki on saatu seppälästä eurolla kpl.

         Wild & Mild - Cracked 29 Hecate, Golden Rose - Mattelakka - 107 ja sininen 10

Elikkä tämmöisiä sain =) eikä ollut kuin vaivaisen euron. Alhaalla mattelakkojen swatchit.

 
Tuossa violetissa lakassa voi nähdä hieman ihanaa shimmeriä :D
Ja tuo sininenkin on upea (; Minulla on nyt siis yhteensä 4 mattelakkaa. Kaikki ovat Golden Rosen.
Musta, vaaleanpunainen ja nämä. Aion ehkä ostaa Gr:n vaaleanvioletin matten vielä (:
Olen myös himoinnut mustaa päällysmattelakkaa. Näin sellaisen kerran H&M:ssä ja nyt potuttaa, kun en ostanut sitä silloin. Mutta kyllä sen vielä jostain löydän!
  
 
Tässä tuon Cracked lakan swatchi vielä. Mukavan vaaleampi kuin tuo Flormarin graffiti lakka (:
 
Sitten näytän vielä että mitä aluslakkaa käytän.
 

           Lumene Gloss & Care -Strenghtening Base coat with Calcium. (kuvassa 2 kerrosta)
Sopii ainakin minun kynsilleni ihanasti. Jos oikein tarkkaan katsoo livenä, niin kynnellä voi havaita aivan hieman sinistä shimmeriä, mutta kuvassa se ei näy (; Oletteko te testanneet kyseistä lakkaa? Minulla ainakin (luulisin) tuntuu vahvistavan hieman kynsiä :) siksi olen tyytyväinen. Ja tykkään myös tuosta neutraalista väristä. Omani bongasin laivalta... oliko se nyt 4,20e? ja näitä kyllä saa ihan perus supermarketeistakin ;D Ainoa tämän lakan miinuspuoli on se, että sivellin on aivan liian paksu.

 
          Ja toinen aluslakkani jota käytän on Rimmel London - Nail treat Base & Top coat
Tämä on ihanan kirkas lakka joka sopii mielestäni paremmaksi aluslakaksi kuin päällyslakaksi. Aluslakkana tosin kannattaa laittaa 2 kerrosta. Päällyslakkana ainakin levittää leimaukset sun muut. Tässä kuvassa kynteni ovat kivan liuskottuneet o.O Ostin tämän lakan Säästömarketista 6,50e ja muissakin kaupoissa 6,50e kun olen katsonut. Tämän sivellin on paljon parempi kuin Lumenen.

Tämä postaus oli enemmänkin kuva-, kuin tekstipostaus (: ensi postauksessa luultavasti taas kynsiä (:
No mitäs tykkäsitte? Oletteko käyttäneet/käytättekö samaa aluslakkaa? Entäpä uudet lakat?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)